„Psichologija rinkodaroje, reklamoje ir ryšiuose su visuomene“ bei NLP praktikas viename

10428663_1559609604274186_7043035650748803424_n

Pirmas ir vienintelis, didžiausias savo apimtimi ir išsamiausias turiniu – specializuotas 15 dienų intensyvus mokymų kursas apjungiantis geriausias NLP tradicijas ir šiuolaikinius NeuroMarketingo atradimus bei pasiekimus.

Apie ką mes čia?

Anot klasiko “efektyvi reklama pasiekia ne tik protus, bet ir širdis“ , o pagal mus… kiekvienas žmogus priiminėja sprendimus remdamasis asmenine motyvacija ir kriterijais: vieni siekia gauti – kiti išvengti, vieniems svarbu laikas, vieta ar žmonės, o dar kitiems vertybės. Akivaizdu, kad žmonių elgesį daugiau lemia jų asmeninė patirtis, nei aplink esanti realybė. Norint paskatinti klientus veikti, reikalinga strategija numatanti skirtingas sprendimų motyvacijas ir kriterijus. Tai vertinga dar ir todėl, kad turėti platesnį pasirinkimą yra geriau, nei jo visai neturėti. Yra žinoma, kad žmonės visada pasirenka geriausią variantą, kurį tuo metu suvokia – tad formuojant pasirinkimo meniu svarbu atminti, kad mes informaciją priimame savo jutimo organais.

Dar svarbu tiksliai suvokti koks yra jūsų žinutės tikslas? Juk visi veiksmai turi tikslą. O po to stebėti kaip į jūsų žinutę reaguoja klientai? Primename, kad žinutės prasmė atsispindi ne tik jūsų ketinimuose, o ir reakcijoje, kurios sulaukiate iš klientų. Kad ir kokia ji būtų, juk žinote - nėra nesėkmių yra tik grįžtamasis ryšys bei patirtis iš kurios mokomasi.

Mums pasisekė, nes žmonės, t.y. mes, turime visus reikiamus resursus arba galime juos sukurti ir panaudoti mokymuisi, nes sėkmingų pavyzdžių modeliavimas veda tobulumo link.

Kas jums iš to?

O jūs norite įgyti žinias kaip veikia žmonių smegenys ir išmokti jomis naudotis? Jei norite suprasti – veikite, pasinaudokite galimybe susipažinti su dalyvavimo mūsų kurse sąlygomis ir suplanavę darbus susitiksime „Psichologija rinkodaroje, reklamoje ir ryšiuose su visuomene“ mokymuose.